21 oktober 2016
Michel: jammer dat je niet de moeite neemt om je echt erin te verdiepen. Dat doen veel mensen...Jij gaat duidelijk op je eigen onderbuik gevoelens af. 11: Vondellaan krijgt door de afslag die je noemt een enorme verkeersstroom te verwerken. Leuk als je daar woont. Had veel beter gekund, maar de groene deksels bij het DUO gebouw maken het onmogelijk om de normale afritten van de Verlengde Hereweg te behouden. Die hadden de Vondellaan enorm kunnen ontlasten, zonder dat anderen er last van zouden hebben. Krampachtig vasthouden aan het aanleggen van een dure deksel , die misschien wel mooi is, maar daarmee een hele buurt (De Wijert) belast, is een zeer ongelukkige keuze. 12: Er is niets "onderbuik" gevoeligs aan. De situatie uit Assen naar her Emmaviaduct is helemaal duidelijk: Nu geen stoplichten, straks een heleboel (meer dan er op de bolfoto's staan, kijk maar in de officiele documenten). Dit heeft helemaal niets te maken met de Hereweg. 13: Het park van de Papiermolen is een integraal onderdeel van het Rijksmonument (officiele erkenning!). Je legt toch ook niet een weg door de tuin van Paleid t Loo aan, om dan te zeggen dat het huis gespaard blijft? 14: Twee van de drie fietspaden verdwijnen. Je moet echt beter kijken naar de plannen. En er komt helemaal geen toegankelijke fietsbrug, tenzij je sterk genoeg bent om de Mont Ventoux op te fietsen. De brug wordt namelijk zo steil dat ouderen en gehandicapten (Ja, daar moet je ook rekening mee houden) er zeker niet overheen kunnen.
21 oktober 2016
Wat is het een hel geworden om door helpman heen te rijden. De drempels zijn veel te hoog.. Als ik met 40 over een drempel heen rijd over de helperzoom kost het al bijna mijn vering. Zonde dat deze mooie wegen allemaal geld hebben moeten kosten om de bereikbaarheid te verslechteren.
21 oktober 2016
11. Er komt een afslag vondellaan, zo kan je richting het centrum.. Ook aan fietsers is gedacht. 12. Verkeersjungle is onderbuikgevoelens, de "drukte" is nu bij de verl. Here weg. 13. Onzin het park wat erbij ligt wordt kleiner. 14. Fietspad tussen rivierenbuurt en de wijert blijft gewoon bestaan, er komt ook een fietsbrug. Wel een hoop negatieviteit puur op onderbuikgevoelens, de situatie zoals het er nu bij ligt is niet meer houdbaar. Rond 5 uur naar huis (hoornsemeer) is door de drukte niet meer te doen, doordat er files zijn rond het Julianaplein.
21 oktober 2016
Om vanuit Assen op het Emmaviaduct te komen (en vice versa) moet je in de toekomst de nieuwe afrit Vondellaan nemen, en vind je daarna 5 keer stoplichten op je weg, twee keer overstekende fietsers, drie keer kruisende auto's. Nu rijd je er zonder enig obstakel het viaduct op.
21 oktober 2016
Foto van Bornholmstraat is onjuiste weergave, daterend van jaren geleden. Daardoor wel een beetje verwarrend.
21 oktober 2016
@Jammer, waar zijn die verkeerslichten dan? Vanaf het Julianaplein is het toch gewoon de A28 zoals wij die kennen?
20 oktober 2016
Ziet er goed uit
20 oktober 2016
11. Nieuwe verkeersader door woonwijk: Vondellaan 12. Verkeerlichtenjungle voor autoverkeer Assen-Groningen centrum (een route waarop nu geen enkel stoplicht is!) 13. Zwembad Papiermolen geamputeerd 14. Buurten De Wijert en Rivierenbuurt van elkaar afgesneden voor fiets en te voet. Waardoor station slechter bereikbaar wordt. Het zou fijn zijn als jullie eindelijk ook eens de slechte kanten van het plan belichten. Na de uitspraak van de Raad van State hebben jullie niets meer te vrezen
20 oktober 2016
Eindelijk gaat het gebeuren, het zou ook eens een keer tijd worden. Ik wens iedereen een voorspoedige bouw toe !!
19 oktober 2016
Veel succes een mijlpaal is geslagen een kruispunt met verkeerslichten waar 2 A en E wegen samenkomen waar is dat nog in Nederland alleen nog in het Noorden. We gaan ervoor. grt TB