14 augustus 2019
Ik bedoelde dat het een beetje vreemd is om een update van 13 augustus te verwerken in een bericht van 12 augustus, en er dan nog steeds 12 augustus boven laten staan. Als je dat vaker doet, zou ik alle oude berichten moeten gaan controleren op 'updates' om bij te blijven. Beter is dus: datum en tijd bij de update zetten, en boven het hele bericht: "voor het laatst bijgewerkt op . . ."
14 augustus 2019
Veel plezier&succes !
14 augustus 2019
Zeker mooi gedaan , maar nu ik naar de webcam kijk zie ik bijna geen activiteit bij de tunnel. Dus de vraag de tunnel is al anderhalf jaar vertraagd , waarom niet meer actie om het wegdek en afbouw van de tunnel te versnellen ?
14 augustus 2019
Robert, als je contact opneemt met Loket Damwanden, kunnen we bekijken of we iets voor je kunnen betekenen. Het loket is bereikbaar op telefoon 050 210 01 45.
14 augustus 2019
Nick: in het artikel van 12 augustus stonden al eindtijden genoemd voor de rest van de week. Daar stond ook bij dat deze onder voorbehoud waren. Omdat de eindtijden waren veranderd, heb ik die tijden weggehaald en vervangen door de nieuwe informatie, zodat er geen verouderde informatie in het artikel blijft staan.
14 augustus 2019
Beetje sneaky: een update van 13 augustus ("er kan alle avonden overal tot 23 uur doorgewerkt worden") verwerken onder een bericht van 12 augustus . . .
14 augustus 2019
Filip: Het klopt dat de damwanden weer worden verwijderd nadat de verdiepte ligging klaar is. Volgens de huidige planning is dit in 2024. De damwanden zijn bedoeld als een tijdelijke ondersteuning van de bouwkuip. We verwachten dat het uittrekken van de damwandplanken opnieuw lawaai en trillingen oplevert. Als de plank eenmaal los zit, nemen het lawaai en de trillingen af.
14 augustus 2019
Hans: ja, dat klopt. Soms is de ondergrond zo hard dat de damwandplank vast komt te zitten. Dan kan het een oplossing zijn om de plank even omhoog te trekken en het opnieuw te proberen.
13 augustus 2019
Merk echter heel weinig van de mindering van geluidsoverlast. Kan amper tv kijken of iets dergelijks omdat het niet te verstaan is door het lawaai.
13 augustus 2019
Hallo Hans, De vernieuwde snelweg dwars door de dichtbebouwde omgeving gaat meer verkeer faciliteren dan er nu over de weg rijdt. Bovendien zullen de hoogteverschillen in de ring en hogere snelheid leiden tot hogere uitstoot. Dat is alleen vwb het doorgaande verkeer. Het verkeer dat straks de stad in of uit wil, zal MEER stoplichten moeten passeren dan nu het geval is. Het verkeer staat straks dus niet vast voor de stoplichten op het Julianaplein, maar daar omheen in de binnenstad en op de paar op- en afritten naar de ringweg die na de verbouwing overblijven voor het bestemmingsverkeer. Het is nu te laat om de besluitvorming terug te draaien. Het project inmiddels 4 jaar vertraagd en gezien de constante stroom aan slecht nieuws tgv een slechte voorbereiding loopt het waarschijnlijk nog verder uit. Daar hoeven omwonenden echter niet het slachtoffer van te worden. Er mag dus wel wat meer rekening met hen worden gehouden. En ja, dat mag best wat tijd en/of geld kosten.