11 maart 2020
'De werkzaamheden gingen vorig weekend niet door vanwege de weersomstandigheden.' ja het was noodweer, in vervolg toch maar beter de weersvoorspelling volgen, het heeft nl. nauwelijks geregend. Fiets ik vanmiddag door de Duinkerkenstraat is er een noodfietspad aangelegd met rijplaten, waren de platen op? Ik moest de laatste 30 meter door de blubber banjeren.
11 maart 2020
Beste John, Ik ben eiegnlijk ook wel geinteresseerd op het antwoord op de vragen van embo. Wat is jullie plan B? En: er kan NU toch een programmeur geboekt worden, zelfs als die pas over een paar maanden beschikbaar is? Op die manier kun je toch een tijd aangeven wanneer de busbaan geschikt kan worden? Dus zou je op dit forum deze vragen kunnen beantwoorden, ipv off-line met iemand te gaan praten?
11 maart 2020
Embo [rechtstreeks onder je reactie reageren is technisch niet mogelijk], we hebben je uitgenodigd voor een gesprek met een van onze verkeerskundigen voor al je verdere vragen. Stuur een mail met je gegevens naar info@aanpakringzuid.nl, dan maken we een afspraak.
10 maart 2020
@John: Het is bijna niet te geloven dat deze redelijk eenvoudige ingreep te moeilijk voor jullie is. Zeker in een project zo groot als de ombouw van de zuidelijke ringweg, met een budget dat hoger is dan vrijwel alle andere landelijke projecten waarbij verkeerslichten geprogrammeerd moeten worden, en gezien het belang dat jullie aan veiligheid en fietsers hechten (of is dit alleen voor de bühne?). Maar: als jullie (ondanks alle inspanning?) het toch niet voor elkaar krijgen om een stoplicht aan en uit te laten gaan, dan hebben jullie toch wel een plan B? Wat is jullie plan B? Of zijn jullie ervoor om gewoon te blijven aanmodderen? Graag even laten weten wat jullie plan B is.
10 maart 2020
Henk ff serieus; jullie geven er geen prioriteit aan want het is echt onzin dat in een halfjaar tijd geen programmeur hier tijd voor zou hebben. Tijd is namelijk prioritiet en die bepalen JULLIE. De opdrachtgever, niet de opdrachtnemer. Echt heel slordig dit gelet op jullie belofte die dus gewoon niet nagekomen wordt.
10 maart 2020
Dan is er dus geen mogelijkheid meer voor bovengenoemd verkeer
10 maart 2020
Leon, vanaf maandag 9 maart legt Combinatie Herepoort een duiker aan bij het Helperdiep en onder de Helperzoom. Het aanleggen van deze afwatering is nodig voor de werkzaamheden bij het Julianaplein. Tijdens de verbouwing van het plein rijdt het verkeer over een tijdelijke T-splitsing. Deze bouwt Combinatie Herepoort op de plek van de Julianavijver bij De Papiermolen. De vijver moet hiervoor gedempt worden en dit kan pas als er een goede afwatering is bij het Helperdiep, door middel van een duiker onder de Helperzoom.
10 maart 2020
DJ, het gaat niet om een verkeersinstallatieprogrammeur van onze eigen organisatie, maar om een externe. Er is een landelijk tekort aan programmeurs, mede doordat veel VRI's worden omgevormd tot iVRI's, 'slimme verkeerslichten'. Hierdoor gelden er in het hele land wachttijden. Hier hebben wij geen invloed op. Een precieze datum kunnen we helaas nog niet noemen.
10 maart 2020
Henk, het gaat niet om een verkeersinstallatieprogrammeur van onze eigen organisatie, maar om een externe. Er is een landelijk tekort aan programmeurs, mede doordat veel VRI's worden omgevormd tot iVRI's, 'slimme verkeerslichten'. Hierdoor gelden er in het hele land wachttijden. Hier hebben wij geen invloed op. Een precieze datum kunnen we helaas nog niet noemen.
10 maart 2020
Embo, het gaat niet om een verkeersinstallatieprogrammeur van onze eigen organisatie, maar om een externe. Er is een landelijk tekort aan programmeurs, mede doordat veel VRI's worden omgevormd tot iVRI's, 'slimme verkeerslichten'. Hierdoor gelden er in het hele land wachttijden. Hier hebben wij geen invloed op. Een precieze datum kunnen we helaas nog niet noemen.