5 februari 2020
Aanpak Ring Zuid weet zelf ook wel hoe alles is geregeld hoor dat hoef jij ze niet uit te leggen. Er is zelfs een artikel over waarom de fietstunnel niet kan worden gebouwd. Dus die tekening en foto's zijn niet nodig
5 februari 2020
Denk je mij hiermee uit te schakelen. Moet ik je ondertussen fotos van ter plaatse toesturen dat kan want die heb ik. Ik ben niet op mn achterhoofd gevallen
4 februari 2020
Uw verzoek hebben we inmiddels met u besproken.
1 februari 2020
De overgang gaat niet dicht in opdracht van Aanpakringzuid maar in opdracht van Prorail. Die wil vanwege veiligheidsoverwegingen geen overgang wanneer het spoor te druk is. ProRail kort na 3 april de werkzaamheden voor de uitbreiding van het spoor: https://www.prorail.nl/nieuws/voorjaar-2020-grote-spoorwerkzaamheden-groningen
31 januari 2020
Wat ik niet begrijp is waarom fietsers na 3 april geen gebruik meer mogen maken van de spoorwegovergang. Er wordt nog lange tijd niet gebouwd op die plek. Jullie werken aan de andere kant van de ringweg waar de verdieping wordt aangelegd. Ik zou willen vragen om de overgang nog even open te stellen voor fietsers en voetgangers zolang er nog geen werkzaamheden plaatsvinden.
29 januari 2020
De Beste, de betreffende langsvoeg bij de viaducten over de Hereweg, Esperantokruising en Winschoterdiep (rijbaan) doet het goed. We houden de voeg regelmatig in de gaten met inspecties. Tot nu toe zijn er geen problemen opgetreden en kan het verkeer gewoon doorrijden.
29 januari 2020
Thomas, de bussen en hulpdiensten kunnen tijdens de werkzaamheden gewoon gebruik maken van de Hereweg. Er staat wel een verkeersregelaar bij, die een bus even kan tegenhouden op het moment dat er een damwandplank ingetrild wordt, vanwege de veiligheid.
28 januari 2020
Deze heb ik allebei de zaterdagen nodig namelijk
28 januari 2020
Hoe rijden de bussen naar Helpman / Haren dan? Worden deze omgeleid, of over de busbaan die vanuit Helpman komt gestuurd?
22 januari 2020
Ard, het klopt dat de klus nog niet af is. Het pas later aanvullen van de berm heeft zoals aangegeven te maken met de PFAS-wetgeving. Het lastige hierin is dat er voor deze werkzaamheden een wegafsluiting nodig is. Momenteel zijn er overleggen om dit in februari uit te voeren. Het klopt dat het zand binnen het project zoveel mogelijk hergebruikt wordt. Met betrekking tot je vraag over de bebording: het plan hiervoor is uiteraard al in een vroeg stadium voorgelegd aan de wegbeheerder. Er zijn echter nog gesprekken gaande over de verkeersveiligheid en de bebording op deze plek. Als project en uitvoerder doen we wat er in onze invloedssfeer ligt. Helaas hebben we ook te maken met processen waar we geen invloed op hebben. We hopen natuurlijk dat de bypass op korte termijn open kan!