3 augustus 2022
Bedankt voor dit mooie overzicht. Erg leuk om altijd te lezen wat er precies gebeurt. Is al bekend wanneer de nieuwe afrit bij de Europaweg wordt geopend?
2 augustus 2022
Antwoord op de eerste vraag gevonden in nieuw artikel van vandaag: "Bij de Frontier bouwen en een techniekgebouw dat op de verdiepte ligging komt te staan. In dit gebouw komt alle techniek samen voor de verdiepte ligging. Denk hierbij aan verlichting, matrixborden en veiligheidssensoren."
2 augustus 2022
Antwoord staat nu in het nieuwsbericht over de werkzaamheden in de bouwvak: - Bij de Frontier bouwen en een techniekgebouw dat op de verdiepte ligging komt te staan. In dit gebouw komt alle techniek samen voor de verdiepte ligging. Denk - hierbij aan verlichting, matrixborden en veiligheidssensoren.
2 augustus 2022
Aan de ingetekende krommingen te zien lijkt het dat moot 2, 4 en 6 de deksels zijn (en 1 stukje van 5).
2 augustus 2022
Wat wordt er eigenlijk op de plafondplaat bij Moot 5 gebouwd (waar Cam2 de hele tijd naar kijkt)? Waar in het kaartje komen de nooduitgang(en)?
2 augustus 2022
Dacht ik ook, maar volgens mij krijgen de oneven moten geen deksel, dus de gaten komen dan boven moot 3 en moot 5.
1 augustus 2022
Hallo, Dit is een mooie aanvulling op de informatievoorziening. Het is alleen niet duidelijk welk gedeelte wel of geen 'deksel' krijgt. Dit lijkt me wel handig aangezien het geen aaneen gesloten lange tunnel wordt. Wellicht een extra laag erover heen leggen met hoe het zou moeten worden?
30 juli 2022
Mooi idee blij mee. Brengt ook wat historsch besef mee. De wereld is niet alleen een plaats het is ook een tijd. Morgen zijn wij ook voorbij, je bent niet het middelpunt. Het idee kan relativerend werken, van doe maar rustig aan :-)
29 juli 2022
Wat wordt er eigenlijk gebouwd op de kop van de opening in de verdiepte ligging voor de Frontier ? Het lijkt op een bouwwerk met ronde wanden en dan nu een gedeelte waar binnenmuren worden opgericht. Komt er een gebouw bovenop de verdiepte ligging ?
28 juli 2022
Koos, we kunnen tot op zekere hoogte van tevoren bepalen hoe de grond zich gaat gedragen. Soms komen we zaken in de grond tegen die we niet verwachtten, zoals grote keien. En soms lijkt de dichtheid van de grond net op een kantelpunt te zitten. We kiezen dan in eerste instantie voor lichter materiaal (dus een kleiner heiblok). Dit doen we omdat een groter heiblok, als die niet nodig bleek te zijn, juist schade kan toebrengen. Als het vervolgens toch net niet lukt met het lichtere materiaal, dan schakelen we op. Zo hebben we het bij de Paterswoldseweg ook gedaan.