22 mei 2018
Hans, zie mijn reactie op Nick. Er zijn verschillende mensen bij betrokken geweest, die na elkaar gewerkt hebben.
22 mei 2018
Nick, dat is lastig inderdaad. We geven het door aan onze websitebouwer om te zien of er iets aan te doen is.
22 mei 2018
Nick, bij het weghalen van de boomwortels waren verschillende mensen betrokken. Zij werkten na elkaar. Tussen de verschillende werkzaamheden waren er inderdaad momenten dat er niets gebeurde. We kiezen er bewust voor om dan het fietspad niet tussendoor open te stellen. Dat zorgt voor onduidelijkheid en verwarring.
17 mei 2018
Beste Lonnee, bedankt voor het doorgeven van je klacht. We hebben het opgepakt en zorgen ervoor dat dit aangepast wordt.
12 mei 2018
Hallo Xander, fijn om te horen dat het werkt! De verkeerskundigen van Aanpak Ring Zuid en Groningen Bereikbaar hebben die tekst op de DRIP (dynamisch routeinformatiepaneel) gezet, naar aanleiding van een suggestie van een attente weggebruiker.
12 mei 2018
Liesbeth, vervelend dat je zo lang vast stond. Aanpak Ring Zuid en Groningen Bereikbaar hebben zich ingespannen om iedereen te informeren over de afsluiting van de noordbaan van de zuidelijke ringweg in dit hemelvaartweekend. Om goed op de hoogte te blijven kun je het beste deze website en de website van https://www.groningenbereikbaar.nl/ (Groningen Bereikbaar) volgen. Bij Groningen Bereikbaar vind je een https://www.groningenbereikbaar.nl/actuele-verkeersinformatie (Slimme Kaart) met alle informatie over omleidingen.
12 mei 2018
Tineke, ook de bus kan inderdaad vanaf maandag niet langs dat kruispunt. Informatie over de aanpassingen van de dienstregeling worden gecommuniceerd op de https://www.qbuzz.nl/gd/reis-plannen/omleidingen-en-verstoringen (website van Qbuzz). Ik zie hier nu nog niets staan. Ik raad je aan die website in de gaten te houden.
12 mei 2018
Henk, hier is duidelijk iets heel erg misgegaan in onze communicatie. We nemen zo snel mogelijk contact met je op.
10 mei 2018
Nick, ze zijn daar bezig met reparatiewerkzaamheden voor de overgang van de tunnel naar de spoorbaan.
10 mei 2018
Nick, het was geen interview met Bert Kramer, maar met de bouwmanager van ProRail. Het was een achtergrondartikel bij het inschuiven van de tunnelmoot, met een uitleg van wat er dit weekend zou gaan gebeuren. Toen bleek dat het inschuiven niet kon doorgaan, was het artikel niet meer relevant en achterhaald. Daarom hebben we besloten het offline te zetten.