19 juli 2018
Een groot knelpunt lijkt het verdiept aanleggen van een stuk van de zuidelijke ring te zijn. Ik vraag me werkelijk af wat dit met de oplossing van het oorspronkelijke probleem te maken heeft, nl. het terugdringen van files t.h.v. Julianaplein. Het Julianaplein ongelijkvloers maken kan toch ook zonder die verdiepte ligging van het stuk ten oosten daarvan?
18 juli 2018
Wat is de noodzaak om de skivijver uit te baggeren mbt de aanleg van de weg? En waarom moet er dan eerst een aarden wal in aangelegd worden?
18 juli 2018
Ben ik het volkomen mee eens., maar dit schijnt tegenwoordig een kwaal te zijn bij veel overheidsprojecten.
18 juli 2018
Hallo Leon, Combinatie Herepoort is een eind gevorderd met de onderzoeken, maar er kan nog niet met zekerheid een conclusie worden getrokken. Hiervoor zijn nog aanvullende onderzoeken nodig.
18 juli 2018
Hallo Anja, ik ga dit voor je navragen bij de aannemer.
18 juli 2018
Hallo Ingrid, de werkzaamheden zijn uitgevoerd. Ook zijn aanvullende stroefheidsmetingen gedaan. Op basis van het onderzoeksrapport dat nu in de maak is, besluiten we of de snelheid omhoog kan van 50 naar 70 km/u. Ik ga voor je uitzoeken waarom de snelheidsbeperking al geldt vanaf Euvelgunne.
18 juli 2018
Hallo LR, de oprit Kempkensberg blijft inderdaad voorlopig open.
18 juli 2018
De bouw is nauwelijks van start en het lijkt er nu al op dat de Noord-Zuidlijn in Amsterdam nog maar kinderspel was vergeleken met dit project. Mijn voorspelling; we mogen in onze handjes knijpen als alles gereed is in 2026. De kosten gaan in de miljarden lopen.
18 juli 2018
Blijft de oprit open nu de zomerstremming is geschrapt?
18 juli 2018
Ik sluit mij volledig aan bij de reactie van Ingrid. Niemand rijdt vanaf Euvelgunne 50, als ze weer eens op die brug gaan flitsen wordt het kassa!