26 oktober 2022
Het wordt gepresenteerd als een goede oplossing, maar dat is het in mijn ogen helemaal niet. Het is er juist slechter op geworden. Er ontstaat nu een trechter, hoe kun je dit bedenken terwijl er in de ochtend ontzettend veel verkeer langs moet. Waarom niet in een keer het gewoon goed oplossen? Straks als ring-west wordt aangepakt gaat dit een denk ik een nog groter probleem worden. Gemiste kans.
26 oktober 2022
Bedankt voor de reactie John, Ik heb de impressie bekeken op jullie site van het julianaplein en daar kon ik dit idd ook op zien. Waar het mij meer om ging is hoe de eindsituatie van de weg word tussen laten we zeggen de Rivierenhof en de Parkweg. Op jullie impressie van het julianaplein verandert er niets in vergelijking met de oude situatie maar als ik zie wat er allemaal gebeurd dan verandert er wel degelijk iets... Is daar ook een beeldvorming van? Dus het gedeelte van het Hoornsediep tussen het Rivierenhof en de Parkweg. Mvg Dick
26 oktober 2022
Saljem, ja, alle openingen worden afgeschermd via een hoge wand, waar groen omheen komt.
26 oktober 2022
Onno, je hebt gelijk, dank voor je oplettendheid. Ik heb het hersteld.
26 oktober 2022
Dick, we hebben hierboven een impressie van de eindsituatie toegevoegd.
26 oktober 2022
Arjan, we hebben naar aanleiding van je vraag dit artikel geschreven: https://www.aanpakringzuid.nl/actueel/nieuws/verhalen/slimme-vraag/slimme-vraag-waarom-rijstrook-vervallen-vanaf/ Antwoord in het kort: er is ruimte voor drie rijstroken. Op basis van verkeerscijfers is besloten de indeling aan te passen. De verbinding van de zuidelijke ringweg richting Hoogezand heeft twee rijstroken nodig, voor verkeer vanaf de oostelijke ringweg/N46 is één rijstrook voldoende.
24 oktober 2022
Hoe komt de eindsituatie er uit te zien? Dat is nergens terug te vinden...
23 oktober 2022
Bij het aanpassen van de startdatum hebben jullie de verkeerde afbeelding vervangen; bij "Omleiding 26-28 oktober" staat nu de afbeelding die bovenin had moeten staan, de omleidingsroute is daardoor niet meer zichtbaar.
21 oktober 2022
Bedankt voor de uitleg. Ik heb inderdaad eerder gelezen dat er laagje voor laagje nieuwe zandlagen zijn aangebracht. Dat daardoor geen grondpalen meer nodig zijn was voor mij nieuw.
20 oktober 2022
Marjo, de bouwketen die momenteel aan de Maaslaan staan, liggen op +1,20 m NAP. De hoogstgelegen weg straks op het Julianaplein, dat is inderdaad Drachten-Hoogezand v.v., komt op +8,50 m NAP. Deze ligt dus 7,30 m hoger.