11 mei 2018
Had RWS die proef niet even kunnen doen voor ze besloten een tunnel in de grond te smijten? Dankbaar dat er aannemers zijn die geven om maatschappelijke verantwoordelijkheid en nog proeven doen voordat ze gewoon de boel neerplempen. Het had ook zo kunnen aflopen als bij een denkbeeldige parkeergarage in het Zuiden van het Land.
10 mei 2018
Ik snap niet waarom er nu aan beide kanten van de helperbrink geparkeerd mag worden? Dat is de grootste reden voor de krapte die vooral gevaarlijk is voor ouders met kinderen op de fiets.
10 mei 2018
Respect voor de mensen die dit besluit hebben moeten nemen. De impact op omgeving de belangen van alle betrokkenen zijn groot.. Nogmaals respect dit zijn besluiten van enorme omvang.
10 mei 2018
Quote: Overdag kan een wegafsluiting te veen hinder voor het verkeer veroorzaken. Dat er 's nachts duizenden omwonenden hinder ondervinden telt klaarblijkelijk niet. Daar heeft de aanpak Ring Zuid wel een oplossing voor, overigens. Quote: U kunt oordopjes halen bij de bouwkeet. Hoe gek wil je het hebben?
10 mei 2018
Nick, ze zijn daar bezig met reparatiewerkzaamheden voor de overgang van de tunnel naar de spoorbaan.
10 mei 2018
Marleen , als u zich wat meer verdiept in een aanleg van een snelweg is de aannemer verplicht het aantal bomen wat omgehaald is op een andere plaats te herplanten . Het valt me op dat er veel opmerkingen gemaakt worden door mensen die totaal niet geïnformeerd zijn en zomaar wat roepen .
10 mei 2018
Azijn pisser, heeft u nooit wat fout gedaan , en een aannemer heeft het karwei voor een vast bedrag aangenomen dus is het risico voor die zelfde aannemer . Het kost u geen cent.
10 mei 2018
Nick, het was geen interview met Bert Kramer, maar met de bouwmanager van ProRail. Het was een achtergrondartikel bij het inschuiven van de tunnelmoot, met een uitleg van wat er dit weekend zou gaan gebeuren. Toen bleek dat het inschuiven niet kon doorgaan, was het artikel niet meer relevant en achterhaald. Daarom hebben we besloten het offline te zetten.
10 mei 2018
deze kolommen moeten in beton verankerd worden, onder dat beton moet je een fundering maken van koeienhuiden zoals ze bij de martinitoren ook gedaan hebben, deze staat 800 jaar later nog steeds op zijn plek. Gewoon doorrammen die tunnel, een halve meter lager maakt niks uit, zo doen we dat in Groningen.
10 mei 2018
Mooi op tijd om daar nu pas achter te komen. Wie gaat dit allemaal weer betalen? Wederom zet de gemeente Groningen zich op de kaart met dit soort onkundige acties.