6 oktober 2021
Kan ik in deze situatie vanuit de richting Hoogezand nog steeds afslaan richting Ring-West en Martiniplaza?
5 oktober 2021
Ook lijkt het door het onderschrift nu net alsof ook het verkeer vanuit Assen niet rechtsaf kan slaan richting Hoogezaand. Heel verwarrend allemaal, want dat is niet wat jullie bedoelen.
5 oktober 2021
Het plaatje is onvolledig en onduidelijk, bovendien ontbreekt een legenda. Het onderschrift is tevens onvolledig. Wilt u a.u.b. een accuraat, niet-ambigu en volledig plaatje toevoegen?
5 oktober 2021
Wat gaat er in de toekomst veranderen aan het viaduct bij de vk verschuurlaan? Komen daar bijvoorbeeld ook nieuwe wanden? De oude zijn niet de mooiste meer.
5 oktober 2021
Lars, bij het ontwerpen van de bewegwijzering is daar wel naar gekeken. Maar als we voor de verkeerslichten de afrit Helpman al op de borden zetten, suggereert dat een vrije doorgang tot aan de afrit. Dit is niet geval, omdat er dus eerst nog een verkeerslicht komt. Volgens de ontwerp-richtlijnen, waaraan we ons moeten houden, is dat niet toegestaan.
5 oktober 2021
Goeie suggestie. Helemaal eens.
5 oktober 2021
Kan vanuit de richting Drachten / Leek verkeer richting Eemshaven / Borkum alvast duidelijk van de weg afgeleid worden via de ring West / Noord. Zie nu regelmatig mensen die op het laatste moment nog proberen de afrit naar ring West te nemen en dat dan net wel of niet redden
4 oktober 2021
Kunnen de verkeersborden al zodanig opgezet worden dat bijvoorbeeld voor de afrit naar Helpman vanuit Assen en Drachten al direct op de juiste rijstrook voorgesorteerd kan worden? Dat voorkomt op het laatste moment veel rijstrookwisselingen en potentiële ongelukken. En wellicht dat bijvoorbeeld 300 meter voor de afrit Helpman een ononderbroken streep kan worden geplaatst tussen de rijstroken 3 en 4?
29 september 2021
Goedemiddag! Vraagje over de portalen: Komen er in de toekomst matrixborden aan te hangen? M.V.G Patrick Wind
29 september 2021
Canadalaan, het rijdek van de brug komt op 7,6m boven NAP, de onderkant van de liggers op +5,82m. Het peil van het Noord-Willemskanaal bedraagt gemiddeld +0,5m. Dat betekent dat de doorvaarhoogte van de brug gemiddeld 5 à 6m is, afhankelijk van de hoogte van het waterpeil (laag, gemiddeld of hoogwater).